Δικαίωμα επιστροφής
7.1. Σύμφωνα με το άρθ. 50 του νόμου περί προστασίας των καταναλωτών (CPA), ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να αρνηθεί τα αγαθά που παρέλαβε (από τη συναφθείσα σύμβαση πώλησης εξ αποστάσεως) χωρίς να αιτιολογήσει, χωρίς να οφείλει αποζημίωση ή πρόστιμο και χωρίς να πληρώσει έξοδα, με εξαίρεση τα έξοδα. που προβλέπονται στο άρθ. 54, παράγρ. 3 και άρθ. 55 του Αστικού Κώδικα εντός 14 ημερών από την ημερομηνία: αποδοχής των αγαθών από τον καταναλωτή ή από τρίτο μέρος εκτός από τον μεταφορέα και καθορίζεται από τον καταναλωτή ή όταν ο καταναλωτής έχει παραγγείλει πολλά αγαθά με μία παραγγελία που παραδίδονται χωριστά, από την ημερομηνία , κατά την οποία ο καταναλωτής ή τρίτο μέρος, εκτός από τον μεταφορέα και υποδεικνύεται από τον καταναλωτή, έχει στην κατοχή του τα τελευταία αγαθά.7.2. Πληροφορίες σχετικά με την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης από τη σύμβαση (Παράρτημα αρ. 7 στο άρθρο 47, παρ. 4 ΑΚ) Τυπικές οδηγίες υπαναχώρησης:
I. Δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση εξ αποστάσεως ή εκτός εμπορικών χώρων.
II. Έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από αυτήν τη σύμβαση χωρίς να αιτιολογήσετε εντός 14 ημερών.
III. Η περίοδος ακύρωσης είναι 14 (δεκατέσσερις) ημέρες από την ημερομηνία κατά την οποία εσείς ή ένας τρίτος, εκτός από τον μεταφορέα και υποδεικνύεται από εσάς, παραλάβατε τα αγαθά ή σε περίπτωση σύμβασης σύμφωνα με την οποία ο χρήστης παραγγέλνει πολλά αγαθά με μία παραγγελία, οι οποίες παραδίδονται χωριστά: η ημερομηνία κατά την οποία εσείς ή ένα τρίτο μέρος, εκτός από τον μεταφορέα και κατονομαζόμενο από εσάς, πήρατε στην κατοχή σας τα τελευταία εμπορεύματα. Για να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, πρέπει να μας ενημερώσετε για το όνομά σας, τη γεωγραφική σας διεύθυνση και, εάν είναι διαθέσιμο, τον αριθμό τηλεφώνου, τον αριθμό φαξ και τη διεύθυνση email, καθώς και την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση με μια σαφή δήλωση, όπως μια επιστολή μέσω ταχυδρομείου, φαξ ή e-mail. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το συνημμένο τυπικό έντυπο απαλλαγής, αλλά αυτό δεν απαιτείται. Μπορείτε να συμπληρώσετε και να υποβάλετε ηλεκτρονικά τη συνημμένη τυπική φόρμα εξαίρεσης ή άλλη σαφή αίτηση εξαίρεσης στον ιστότοπό μας www.personalizirai.bg. Εάν χρησιμοποιήσετε αυτήν την επιλογή, θα σας στείλουμε αμέσως σε ένα ανθεκτικό μέσο - μέσω e-mail, ένα μήνυμα που θα επιβεβαιώνει την παραλαβή της άρνησης. Προκειμένου να τηρηθεί η προθεσμία υπαναχώρησης από τη σύμβαση, αρκεί να στείλετε το μήνυμά σας σχετικά με την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης πριν από τη λήξη της περιόδου υπαναχώρησης από τη σύμβαση.
IV. Ενέργεια άρνησης. Εάν ακυρώσετε αυτήν τη σύμβαση, θα επιστρέψουμε όλες τις πληρωμές που λάβαμε από εσάς, συμπεριλαμβανομένου του κόστους παράδοσης σε εσάς (εξαιρουμένων τυχόν πρόσθετων εξόδων που σχετίζονται με μια μέθοδο παράδοσης που έχετε επιλέξει εκτός από τη φθηνότερη τυπική μέθοδο παράδοσης, που προσφέρουμε μέσω την υπηρεσία ταχυμεταφορών της "Speedy" JSC), χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημερομηνία κατά την οποία μας ενημερώσατε για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση. Θα επιστρέψουμε το οφειλόμενο ποσό σύμφωνα με τον τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε ή σύμφωνα με τις οδηγίες και τις επιθυμίες σας: με τραπεζικό έμβασμα, με αντικαταβολή, με πληρωμή στο ταμείο - σε μετρητά. Έχουμε το δικαίωμα να καθυστερήσουμε τις επιστροφές χρημάτων μέχρι να λάβουμε τα αγαθά πίσω ή μέχρι να μας παράσχετε αποδεικτικά στοιχεία ότι στείλατε πίσω τα αγαθά, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο. Αναμένουμε από εσάς να μας στείλετε ή να επιστρέψετε τα εμπορεύματα χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, με τη μορφή και την κατάσταση στην οποία σας στάλθηκαν από εμάς και σε κάθε περίπτωση το αργότερο εντός 14 (δεκατεσσάρων) ημερών από την ημέρα που μας ενημερώσατε για την άρνησή σας αυτής της σύμβασης. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν μας στείλετε τα εμπορεύματα πίσω πριν από τη λήξη της περιόδου των 14 ημερών. Πρέπει να επιβαρυνθείτε με τα άμεσα έξοδα επιστροφής των αγαθών. Είστε αποκλειστικά υπεύθυνοι για τη μείωση της αξίας των εμπορευμάτων ή την πλήρη απόσβεσή τους ως αποτέλεσμα των δοκιμών ή/και της χρήσης τους διαφορετική από ό,τι είναι απαραίτητο για τον προσδιορισμό της φύσης και των χαρακτηριστικών τους.
7.3. Μπορείτε να βρείτε ένα έντυπο για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης από την εξ αποστάσεως σύμβαση εδώ.
7.4. Ο χρήστης έχει δικαίωμα καταγγελίας σύμφωνα με τον Νόμο για την Προστασία των Καταναλωτών. Κατά την άσκηση του δικαιώματος καταγγελίας, ο χρήστης παρουσιάζει τα εμπορεύματα με τη μορφή και την κατάσταση στην οποία στάλθηκαν, καθώς και απόδειξη ή/και τιμολόγιο /εφόσον έχει εκδοθεί/. πρωτόκολλα, πράξεις ή άλλα έγγραφα που αποδεικνύουν τη μη συμμόρφωση των εμπορευμάτων με τα συμφωνηθέντα· καθώς και άλλα έγγραφα που θεμελιώνουν την αξίωση κατά βάση και ποσό. Εάν αυτές οι απαιτήσεις δεν πληρούνται, ο προμηθευτής δεν είναι υποχρεωμένος να ικανοποιήσει το παράπονο του καταναλωτή. Όταν τα αγαθά δεν συμμορφώνονται με τη συναφθείσα σύμβαση πώλησης εξ αποστάσεως, ο Πωλητής υποχρεούται να τα φέρει σε συμμόρφωση με τη σύμβαση. Η συμμόρφωση των εμπορευμάτων με τη σύμβαση πώλησης θα πρέπει να πραγματοποιείται εντός 1 /ένα/ μήνα, υπολογίζεται από την ημερομηνία υποβολής της αξίωσης από τον καταναλωτή.
7.5. Σε περίπτωση ακύρωσης της σύμβασης ή καταγγελίας, ο χρήστης υποχρεούται να καταβάλει προσπάθεια για την προστασία των εμπορευμάτων μέχρι να επιστραφούν στον προμηθευτή. Ο χρήστης αναλαμβάνει να καταβάλει προσπάθειες για να επιστρέψει τα αγαθά στη μορφή και την κατάσταση στην οποία στάλθηκαν από τον προμηθευτή.
7.6. Τα προϊόντα με εξατομικευμένα στοιχεία (γράμματα, κεντήματα ή στάμπα) θεωρούνται μεμονωμένες παραγγελίες και δεν υπόκεινται σε επιστροφή ή ανταλλαγή, εκτός από τις περιπτώσεις που διαπιστώνεται ένας από τους απαραίτητους παράγοντες για μια καταγγελία: μειωμένη ακεραιότητα ή ρύπανση.
7.7. Όλα τα έξοδα μεταφοράς και κάθε άλλο κόστος για την επιστροφή των Αγαθών βαρύνουν εξ ολοκλήρου τον Χρήστη. Μέχρι τη στιγμή της επιστροφής των Αγαθών από τον Χρήστη στον Προμηθευτή, ο κίνδυνος τυχαίας απώλειας ή ζημιάς βαρύνει εξ ολοκλήρου τον Χρήστη. Ο Χρήστης αναλαμβάνει τα έξοδα επιστροφής των Αγαθών και τα πληρώνει σύμφωνα με τα σχετικά τιμολόγια, τιμοκαταλόγους κ.λπ. της αντίστοιχης εταιρείας ταχυμεταφορών ή άλλων εταιρειών που έχει επιλέξει να χρησιμοποιήσει για την επιστροφή.
7.8. Σε περίπτωση επιστροφής ή καταγγελίας των εμπορευμάτων, ο χρήστης θα πρέπει να τα στείλει πίσω στον προμηθευτή στη διεύθυνση: χωριό Trud, περιοχή Plovdiv, οδός Karlovsko Shosse 41, Amek Toys
Τυπικό έντυπο για την άσκηση του δικαιώματος επιστροφής εδώ.